Visita guiada INS Ferran Tallada
El passat dimarts, l’alumnat de l’INS Ferran Tallada de Barcelona va tenir l’oportunitat de visitar la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA). Aquesta trobada va permetre als i les estudiants conèixer de primera mà el treball que realitza l’entitat en defensa dels drets de la comunitat sorda.
Després d’un petit recorregut per les instal·lacions, Esther Viñas, secretària de FESOCA, va oferir una xerrada en la qual va explicar l’organització i funcionament de la federació. A més, va exposar les dificultats i mancances que afronta l’entitat per continuar essent un referent per a les persones sordes a Catalunya.
Aquesta visita ha estat una experiència enriquidora per als i les estudiants, que han pogut aprofundir en el coneixement de la realitat de la comunitat sorda i la importància de les entitats que treballen pel seu benestar i drets.



